زودپز جدید یونیک

برند یونیک همیشه حمایت مشتری های خود را داشته است و برای قدردانی از این حمایت و طرفداری همیشه سعی کرده تا به روز باشد و بهترین ها را تولید کند. این شرکت که محصولات خود را تحت لیسانس کشور انگلیس در چین و ترکیه تولید می کند، سعی کرده است تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن، تولیدات خود را به بازار عرضه کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. فروشگاه های نمایندگی زودپز یونیک در تهران و سایر شهرها همواره بهترین و جدیدترین محصولات این برند را با قیمت هایی مناسب در اختیا رمشتریان قرار می دهند.
از جمله مهم ترین مزیت های برند یونیک، داشتن نمایندگی مطمئن و رسمی و خدمات پس از فروش مناسب در ایران اشاره کرد. لوازم آشپزخانه این شرکت، تنوع زیادی دارد و تقریبا تمام وسایل آشپزخانه را در بر می گیرد.

زودپز یونیک

زودپز یکی از مهم ترین ظروف پخت و پز از محصولات این برند است که در زندگی های مدرن امروزی جزو وسایل ضروری و پرکاربرد آشپزخانه محسوب می شود. این روزها افراد خانواده همه مشغول کارهای مختلف هستند و وقت کمی را برای پخت و پز دارند و در عین حال به خوردن غذای سالم اهمیت می دهند، به همین علت در اکثر خانواده ها نیاز آن حس می شود.

بسیاری از مشتریان همواره این سوال را از ما می پرسند که «زودپز یونیک خوبه؟»
با استفاده از قابلیت های زیاد زودپز جدید یونیک شما می توانید از این محصول علاوه بر وظیفه اصلی خود، هم به عنوان بخارپز و هم به عنوان آرام پز استفاده کنید. شما می توانید در این ظرف حبوبات، گوشت، مرغ و هر چیز دیگری را در سریع ترین زمان بپزید، در حالی‌که ویتامین، فیبر یا پروتئین خود را حفظ کرده است.

زودپز یونیک

ویژگی های زودپز جدید یونیک

در زودپز جدید یونیک نیازی به ریختن روغن زیاد نیست، زیرا در این ظرف مواد غذایی با کمک بخار آب پخته می شوند. زود پز جدید دارای گنجایش متفاوتی است و شما می توانید با توجه به تعداد افراد خانواده، زودپز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
این زودپز برخلاف زودپزهای قدیمی که همیشه استرس انفجار آن را داشتیم، فوق العاده ایمن هستند و همیشه بخار آب اضافی را خارج می کنند تا فشار داخلی زودپز متناسسب باشد. علاوه بر این ویژگی ها، زودپز جدید یونیک در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن است. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن