مضرات فلاسک استیل

فلاسک در بین ما ایرانی ها که علاقه بسیار زیادی به چایی داریم در مسافرت ها، پیک نیک ها، پشت فرمان و حتی در خانه می تواند یک وسیله بسیار کارآمد باشد. اما همین قابل حمل بودن فلاسک باعث شده است که در معرض خطراتی مانند ضربه خوردن، افتادن و ... باشد. این موضوع در فلاسک های شیشه ای بسیار ازار دهنده بود و حتی یک ضربه کوچک گاهی باعث شکستن محفظه شیشه ای نگه داری مایعات می شد؛ به همین دلیل فلاسک های استیل به بازار معرفی شدند که نسبت به  نمونه های شیشه ای بسیار مقاوم تر بودن و ضربه باید خیلی محکم تر می بود تا این فلاسک ها از بین ببرد. البته اشتباه برداشت نکنید، این فلاسک ها فقط از نمونه های شیشه ای مقاوم تر بودند و حتی فلاسک های استیل در صورت ضربه دیدن کارایی خود را کم کم  از دست می دهند.
ولی یکی از مواردی که باعث می شود استفاده از فلاسک های استیل برای بعضی از افراد به  نظر مناسب نباشد اخبار و شایعاتی است که در صورت مضر بودن این محصولات در بین مردم پخش شده است و در ادامه این مطلب از چشمگیر ما قصد داریم که درستی یا دروغ بودن این شایعات را با هم بررسی و شما را با فلاسک های استیل بهتر آشنا کنیم.

 فلاسک های یک لیتری یونیک

آیا فلاسک استیل مضر است؟

بگذارید تا ابتدا یک توضیح مختصر در خصوص فلاسک های استیل به شما بدهیم:

فلاسک های استیل از استیل های ضد زنگ ساخته می شود و همین موضوع باعث بالا رفتن مقاومت در برابر ضربه و دوام بیشتر آنها می شود. ظاهر این فلاسک ها زیبا تر و شیک تر از فلاسک ها شیشه ای است. البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که این فلاسک ها در صورتی که ضربه شدیدی بخورند قدرت خود را از دست می دهند و به این صورت باید در نظر داشته باشید که در مراقب از آنها دقت کافی را به خرج دهید تا عمر آنها افزایش پیدا کند.

شاید تا به حال شنیده باشید که فلاکس های استیل برای سلامتی مضر است و سرطان زاست و... اما الان به  دور از شایعات قصد داریم که فقط حقایق را با هم بررسی کنیم تا به این صورت بتوانیید تصمیم درستی برای انتخاب فلاسک بگیرید.
اولین نکته که باید در این خصوص بدانید این است که فلاسک های استیل دارای برند ها و مدل های مختلفی هستند که قبل از خرید باید ابتدا ببینید که کدام برند ها محصولاتی با کیفیت بهتری دارند و قابل اطمینان هستند.برای این کار شما باید قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید، در ضمن در زمان خرید باید مراقب باشید تا فلاسک استیل اصل خریداری کنید. چرا که استیل های تقلبی وقتی در معرض حرارت قرار می کیرند از خود بخار سمی متساعد می کنند. شاید این سوال برای شما و دیگر افرادی که درب فلاسک آن ها دچار آسیب شده، مطرح شده باشد که درب فلاسک از کجا بخریم؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما در چشمگیر همراه شوید.

فلاسک استیل و مضرات آن

در صورتی که شما فلاسک اصل و با کیفیت خریداری نکنید همه شایعات در مورد مضر بودن آن ها درست از آب در می آید. معایبی که فلاسک های استیل تقلبی و بی کیفیت دارند عبارتند از:

  • آب جوش باقیمانده در این فلاسک ها سمی می باشد و برای سلامتی شما ضرر دارد.
  • بعد از مدتی استفاده از این فلاسک ها شاهد کدر شدن و از دست رفتن شفافیت آن ها خواهید شد.
  • مدت زمان داغ نگهداشتن آب در آن ها پایین خواهند بود.
  • رنگ و بوی چایی شما در بعضی موارد در این فلاسک ها تغییر می کند و به این صورت باعث خراب شدن آن می شود.

در ادامه فلاسک های استیل برند یونیک را رد اختیار شما قرار می دهیم که به عنوان نمونه های از فلاسک های استیل با کیفیت می توانید نگاهی به آنها بیاندازید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت فلاسک یونیک اصل و سایر برندهای با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چشمگیر بپیوندید.

فلاسک قلمی یونیک 1 لیتری کیف دار UN-

فلاسک دو لیتری دکمه وسط یونیک استیل 

فلاسک 2.5 لیتر استیل پمپی مدل UN-1840

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید فلاسک استیل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن